ISO 9001 je systém riadenia kvality (QMS), ktorý pomáha organizáciám zvyšovať efektivitu, optimali...
ISO 14001 je medzinárodný štandard pre systém environmentálneho manažérstva (EMS), ktorý pomáha or...
ISO 45001 je medzinárodný štandard pre systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ...
ISO 37001 je medzinárodný štandard pre systém manažérstva proti korupcii. Pomáha organizáciám zavá...
ISO 27001 je medzinárodný štandard pre systém manažérstva informačnej bezpečnosti (ISMS). Pomáha o...
IATF 16949 je medzinárodný štandard systému manažérstva kvality špecificky navrhnutý pre automobil...
ISO 13485 je medzinárodný štandard pre systém manažérstva kvality v oblasti zdravotníckych zariade...
ISO 50001 je medzinárodný štandard pre systém manažérstva energetickej efektívnosti. Pomáha organi...
ISO 20000-1 je medzinárodný štandard pre systém riadenia IT služieb, ktorý pomáha organizáciám zab...
ISO 22000 je medzinárodný štandard pre systém riadenia bezpečnosti potravín. Pomáha organizáciám v...
ISO 31000 je medzinárodná norma pre riadenie rizík, ktorá poskytuje princípy a smernice na efektív...
ISO 39001 je medzinárodná norma, ktorá špecifikuje požiadavky na systém riadenia bezpečnosti cestn...
ISO 10002 je medzinárodná norma zameraná na systém riadenia sťažností zákazníkov. Poskytuje organi...
ISO 22716 predstavuje medzinárodnú normu zameranú na správnu výrobnú prax (GMP) v kozmetickom prie...
Norma ISO/TS 29001 je špeciálne navrhnutá pre organizácie pôsobiace v ropnom, plynárenskom a petro...
Norma ISO 29990 predstavuje medzinárodný štandard kvality pre poskytovateľov vzdelávacích služieb,...
Certifikácia ISO 14155 sa zameriava na dobrú klinickú prax pri navrhovaní, uskutočňovaní, zaznamen...
Certifikácia ISO 11011 preukazuje zhodu s požiadavkami na úspory energie v oblasti stlačeného vzdu...
Certifikácia tohto štandardu je zameraná na všetky typy podnikania.
AS / EN 9100 je štandard riadenia kvality určený pre spoločnosti špecializujúce sa na letecké a ko...
Certifikácia podľa normy EN 15838 sa zaoberá zákazníckymi kontaktnými centrami, ktoré poskytujú sl...
Medzinárodná norma ISO 28000 je použiteľná pre spoločnosti akejkoľvek veľkosti pôsobiace v akejkoľ...